Jungo Care

Klachtenprocedure

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over de zorg die we bij Jungo Care bieden, dan heb je natuurlijk recht op een transparant en betrokken proces om tot een oplossing te komen.

Daarom hebben wij bij Jungo Care het volgende stappenplan:

  1. Praat met je zorgverlener (meestal de desbetreffende mentor) over je zorgen en het ongenoegen dat er speelt.
  2. Lukt het niet om met je mentor tot een oplossing of een gesprek te komen, neem dan contact op met Josiana en Leonie, via info@jungocare.nl of via de bekende telefoonnummers.
  3. Is bovenstaande stap voor jou onprettig of onwenselijk, dan mag je je klacht mailen naar klacht@jungocare.nl. Onze externe klachtenfunctionaris bekijkt dan jouw mail en zal contact met jullie leggen om een en ander te bespreken en tot een passend vervolg te komen.
  4. Er kan een traject met mediation-gesprek(ken) achterweg komen, mocht daar een behoefte toe zijn.
  5. Uiteindelijk maken we samen, op papier, nieuwe afspraken om tot een samenwerking te blijven komen of kunnen we besluiten om de samenwerking te beëindigen.

Krop je zorgen niet op, maar blijf vooral met ons in verbinding! Dan vinden we met elkaar vast en zeker een weg!